پشتیبانی سرویس شبکه حضوری

تعرفه خدمات پشتیبانی حضوری شبکه سال ۱۴۰۲

امکاناتبسته پایهبسته نقره ایبسته طلاییبسته الماس
بروز رسانی نرم افزاری
مشکلات معمول شبکه / پرینتر / فایل اشتراکی
پشتیبانی سرور اصلی
رفع و ایرادات تجهیز میکروتیک ( نرم افزاری )
بکاپ گیری خودکار از روتر
نصب ویندوز و نرم افزارهای عمومی
دسترسی به شناسنامه تجهیزات
سرویس دوره ای (۱ بار در سال )
پشتیبانی کلیه ارتباطات tunel بین شعب
بروز رسانی و پشتیبانی سامانه های hotspot
پشتیبانی دامین سرور
پشتیبانی نرم افزار های ریموتی tsplus
ارتباط ماهانه با پشتیبان داخلی جهت بکاپ گیری دوره ای
راه اندازی سامانی syslog پویان و بررسی شبانه روزی
بروز رسانی خودکار روتر میکروتیک
راه اندازی و طراحی دیاگرام شبکه
تجهیزات امانی در صورت خرابی و سوختن
تعداد دفعات مراجعه حضوری در ماهیک باردو باردو باردو بار
میزان ساعت در ماه۳ ساعت۶ ساعت۸ ساعت۱۰ ساعت
مبلغ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال۳۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال۴۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال۶۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال
گزینه‌های اضافه
در صورت داشتن شعب اضافه بابت هر شعبه: ۳۰ % افزایش هزینه
پشتیبانی و آنالیز سامانه‌های هکری و به‌روز رسانی: ۳۰ % افزایش هزینه
در صورت پشتیبانی خارج از ساعت کاری مبلغ ۵۰ % به مبلغ پشتبانی ماهانه اضافه می‌گردد. (زمان مازاد از ۱۶ الی ۲۰ )
در صورت پشتیبانی در روز های تعطیل مبلغ ۳۰ % به مبلغ پشتیبانی ماهانه اضافه می‌گردد. ( تایم از ۹ الی ۱۷ )
توضیحات: پشتیبانی کلیه‌ی نرم افزارهای شخص ثالث ( حسابداری، حضور غیاب، crm و …. ) با شرکت ثالث می‌باشد و شرکت پویان فقط ارتباط دهنده‌ در این موارد خواهد بود.
توضیحات: در صورت درخواست پشتیبانی بیشتر از مقدار مشخص شده در بند ۱-۴ قرارداد ،هزینه اولیه + ایاب و ذهاب تا یک ساعت ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد.
ساعت پاسخگویی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٨ الی ١۶ و پنجشنبه از ٨ الی ١٣ می باشد
هزینه ها بر اساس داخل شهر مشهد محاسبه گردیده است و در صورت بیرون بودن مجموعه از شهر مشهد هزینه ایاب ذهاب به صورت محاسبه با اسنپ خواهد شد .