پشتیبانی سرویس شبکه غیر حضوری

تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری غیر حضوری در سال ۱۴۰۲

امکاناتبسته پایهبسته نقره ایبسته طلایی
به‌روز رسانی نرم افزاری
مشکلات معمول شبکه / پرینتر / فایل اشتراکی
پشتیبانی سرور اصلی
رفع و ایرادات تجهیز میکروتیک ( نرم افزاری )
بکاپ‌گیری خودکار از روتر
مشاوره‌ی رایگان
پشتیبانی کلیه‌ی ارتباطات tunel بین شعب
به‌روز رسانی و پشتیبانی سامانه‌های hotspot
پشتیبانی دامین سرور
پشتیبانی نرم افزار‌های ریموتی tsplus
ارتباط ماهانه با پشتیبان داخلی جهت بکاپ‌گیری دوره‌ای
راه‌اندازی سامانه‌ی syslog پویان و بررسی شبانه روزی
به‌روز رسانی خودکار روتر میکروتیک
مدت زمان ریموتی در ماه ۲ ساعتمدت زمان ریموتی در ماه ۴ ساعتمدت زمان ریموتی در ماه ۸ ساعت
توضیحات کلی : ساعت پاسخگویی تلفنی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و پنجشنبه از ۸ الی ۱۳ می‌باشد.۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
اولویت ١ : در صورت داشتن شعب اضافه بابت هر شعبه : ٣٠ % افزایش هزینه ( به صورت ریموتی )
ولویت ١ : در صورت داشتن شعب اضافه بابت هر شعبه : ٧٠ % افزایش هزینه ( به صورت ریموتی و حضوری )
اولویت ٢ : پشتیبانی و آن الیز سامانه های هکری و بروز رسانی : ۵٠ % افزایش هزینه
اولویت ٢ : در صورت پشتیبانی غیر از تایم کاری مبلغ ۵٠ % به مبلغ پشتبانی ماهانه اضافه می گردد . ( تایم مازاد از ١۶ الی ٢٠
اولویت ٣ : در صورت پشتیبانی در روز های تعطیل مبلغ ۵٠ % به مبلغ پشتیبانی ماهانه اضافه میگردد . ( تایم از ٩ الی ١٧
% اولویت ۴ : ساعت پشتیبانی اضافه ٢٠
توضیحات ١ : پشتیبانی کلیه نرم افزارهای شخص ثالث ( حسابداری ، حضور غیاب، crm و …) با شرکت ثالث می باشد و شرکت پویان فقط ارتباط دهنده در این مورد می باشد.
توضیحات ٢ :در صورت درخواست پشتیبانی بیشتر از مقدار مشخص شده در بند ۱-۴ قرارداد ،هزینه به صورت توافقی در قرارداد محاسبه خواهد شد (از حدود ۵٠٠ الی ١ میلیون تومان)
توضیحات ٣ : هزینه های ذیل بر اساس داخل شهر مشهد محاسبه گردیده است و در صورت بیرون بودن مجموعه از شهر مشهد هزینه ایاب ذهاب به صورت محاسبه با اسنپ خواهد شد .
نکته : در صورت ترکیب اولیت های بالا ؛ درصد های قابلیت کسر شدن را دارد.